Wybierz swój kraj lub region.

EnglishFrançaispolskiSlovenija한국의DeutschSvenskaSlovenskáMagyarországItaliaहिंदीрусскийTiếng ViệtSuomiespañolKongeriketPortuguêsภาษาไทยБългарски езикromânescČeštinaGaeilgeעִבְרִיתالعربيةPilipinoDanskMelayuIndonesiaHrvatskaفارسیNederland繁体中文Türk diliΕλλάδαRepublika e ShqipërisëአማርኛAzərbaycanEesti VabariikEuskera‎БеларусьíslenskaBosnaAfrikaansIsiXhosaisiZuluCambodiaსაქართველოҚазақшаAyitiHausaКыргыз тилиGalegoCatalàCorsaKurdîLatviešuພາສາລາວlietuviųLëtzebuergeschmalaɡasʲМакедонскиMaoriМонголулсবাংলা ভাষারမြန်မာनेपालीپښتوChicheŵaCрпскиSesothoසිංහලKiswahiliТоҷикӣاردوУкраїнаO'zbekગુજરાતીಕನ್ನಡkannaḍaதமிழ் மொழி

Samsung Display lub będzie kierował biznesem telewizyjnym, inwestując w rozwój OLED kropki kwantowej

Według Businesskorea Samsung Display zainwestuje 8,36 miliarda dolarów w rozwój technologii OLED z kropkami kwantowymi (QD-OLED). Dlatego dział wyświetlania wizualnego Samsung Electronics (VD), który jest odpowiedzialny za działalność telewizyjną, może stracić pozycję lidera.

Według raportu, Samsung Display ogłosi plan inwestycyjny 8,36 mld USD 10 października i planuje budowę linii produkcyjnej wyświetlaczy QD-OLED w swoim zakładzie w Tangjeong.

Samsung Display zawiesił niektóre linie produkcyjne paneli LCD - linia 8. generacji i planuje sprzedać tę część linii produkcyjnej. Wierzę, że znawcy branży zatrzymają w przyszłości wszystkie linie produkcyjne LCD i stopniowo ograniczą produkcję ekranów LCD do telewizorów. W rezultacie wyświetlacz Samsunga może mieć większy wpływ w branży wyświetlaczy telewizyjnych niż dział wyświetlaczy Samsunga.

Szef monitora Samsunga powiedział, że dział wyświetlaczy wizualnych Samsunga jest odpowiedzialny za produkcję telewizorów QLED, podczas gdy wyświetlacz Samsunga będzie odpowiedzialny za produkcję telewizorów QD-OLED. W przyszłości dział wyświetlaczy wizualnych będzie produkował tylko telewizory MicroLED, więc moc działu zostanie zmniejszona.

Dział wyświetlania wizualnego powiedział, że niezależnie od inwestycji Samsunga w OLED, ich oddziały skoncentrują się na działalności MicroLED. Jednak ze względu na cenę jednostkową 333 390–417 999 USD obecna sprzedaż telewizorów MicroLED jest niska. Promowanie produktów MicroLED przez zwykłych konsumentów zajmuje dużo czasu.