Wybierz swój kraj lub region.

EnglishFrançaispolskiSlovenija한국의DeutschSvenskaSlovenskáMagyarországItaliaहिंदीрусскийTiếng ViệtSuomiespañolKongeriketPortuguêsภาษาไทยБългарски езикromânescČeštinaGaeilgeעִבְרִיתالعربيةPilipinoDanskMelayuIndonesiaHrvatskaفارسیNederland繁体中文Türk diliΕλλάδαRepublika e ShqipërisëአማርኛAzərbaycanEesti VabariikEuskera‎БеларусьíslenskaBosnaAfrikaansIsiXhosaisiZuluCambodiaსაქართველოҚазақшаAyitiHausaКыргыз тилиGalegoCatalàCorsaKurdîLatviešuພາສາລາວlietuviųLëtzebuergeschmalaɡasʲМакедонскиMaoriМонголулсবাংলা ভাষারမြန်မာनेपालीپښتوChicheŵaCрпскиSesothoසිංහලKiswahiliТоҷикӣاردوУкраїнаO'zbekગુજરાતીಕನ್ನಡkannaḍaதமிழ் மொழி

Ostry projekt telefonu komórkowego wraca do Japonii! Dai Zhengwu wymaga wdrożenia ducha One Sharp

Core Technology News, Sharp Hon Hai oficjalnie wypuścił na rynek wysokiej klasy model AQUOS R3 16-go. Rozumie się, że konstrukcja telefonu komórkowego została zaprojektowana przez japońską siedzibę główną, w porównaniu z poprzednim projektem Kangfa Hon Hai, równym Sharp. Kluczem do powrotu telefonów komórkowych do japońskiego pochodzenia jest wdrożenie koncepcji One Sharp, o którą poprosił prezydent Sharp Dai Zhengwu.

Po akcjonariacie Hon Hai w kwietniu 2016 r. Sharp wprowadził na rynek pierwszy telefon komórkowy SHARP P1, który w lipcu powrócił na Tajwan przez markę Sharp na Tajwanie. Jednak ze względu na pilną potrzebę został on wprowadzony bezpośrednio na Tajwan. Sharp koncentruje się na projektach w całej Japonii i przyciąga tajwańskich konsumentów.

Jednak ze względu na czynniki strategiczne grupy, późniejszy telefon komórkowy Sharp, który był sprzedawany na Tajwanie, został zaprojektowany przez Kangfa Technology, wówczas agencję sprzedaży, i zaczął wprowadzać produkty z tajwańskiego łańcucha dostaw, w tym wykorzystanie chipów do telefonów komórkowych wyprodukowany przez MediaTek. .

Taka strategia znajduje jednak odzwierciedlenie w strategii marketingowej rynku. To sprawia, że ​​telefony komórkowe Sharp oparte są głównie na modelach podstawowych i rzadko mają flagowe modele, co również wpływa na wizerunek marki.

Po tym, jak Dai Zhengwu wszedł w drugą kadencję Prezydenta Sharpa, zaczął domagać się, aby dominacja designu musiała wrócić do centrali Sharpa, aby odzyskać wcześniej zdecentralizowane prawa do projektowania. Rozumie się, że Dai Zhengwu uważa, że ​​japońska linia Sharpa jest największą zaletą, więc chociaż produkcja jest nadal odpowiedzialna za Fu Zhikanga, projekt i sprzedaż są zdominowane przez Sharp.

Warto również zauważyć, że Sharp był wcześniej prawie samodzielnym modelem. W porównaniu z innymi taktykami Samsunga w branży strategia Sharpa jest oczywiście słaba. Teraz zaczyna też przyjmować główne modele w różnych stopniach. Reputacja Zhenpu na rynku telefonów komórkowych znajdzie odzwierciedlenie również w transkrypcji Dai Zhengwu na prezydenta Sharpa.